Frågestund, tydligen

Det kom en kommentar med en förfrågan om att få veta lite mer om mig, samt frågor som jag kanske ville besvara. Så därför tänkte jag nu ta ett inlägg där jag svarar på frågorna. Frågestund är ju inte precis något vi är vana vid här på Franska Kort, hela konceptet är ju lite hysch-hysch med kodnamn osv.
 
För att gör det hela lättare så delar vi in det i kategorier :)

Utseende

Vad är det sexigaste med en kille?
                

Jag tycker att det är rösten, djup röst med pondus i. Vem älskar inte en djup röst liksom? Sen utseendemässigt är det hans hållning, armar och händer. Starka ska dom vara! Och såklart så ska han vara längre än mig, minst ett huvud, helst två.

Hur ser du ut (modellsnygg, average), och tycker du själv att du är snygg?

Om jag är snygg eller inte, det är ju en smaksak. Vissa dagar älskar jag mitt utseende, känner mig übersexig, och andra dagar hatar jag min kropp över allt. Men om jag har håret fixat och sminkat bort dom röda kinderna, då tycker jag alltid att jag ser lite bättre ut än average i alla fall.


Förhållanden

Har du mest kk-förhållanden eller one night stands?

Det är lite säsongsbetingat. Vår och sommar ger fler ons’ medan höst och vinter tilldelas kk-relationer. Det handlar primärt om att jag kommer ut mer på sommaren och träffar nya människor, reser och festar på festivaler. Då får man lite mer kontakt till singelscenen och dess utbud. Under dom kallare månaderna kryper jag hellre upp i soffan och myser med en film är att gå ut i snöslasket. Sen är alla mina kk-förhållanden olika, några av killarna är dom man bara träffar för att just ha sex och inte annars, andra är vänner som man börjat ha sex med och därför festar ihop och ligger med, dom sista är mer som ett förhållande utan att vara tillsammans – dom man träffar för att laga mat ihop, fika, shoppa, ha sex, osv, och som man faktiskt får lite känslor för. Dock är känslorna inte starka eller relevanta nog för att bygga vidare på det.

Av killarna du skrivit om, vem är din favorit?

Jag har svårt för att välja en. Mitt tycke förändras ju hela tiden. Några som varit min favorit tidigare har jag nu tröttnat på och andra som jag tidigare inte gillat särskilt mycket blir plötsligt nummer ett. Det är ju också lite inställt på vad jag behöver just i en viss stund, vill jag ha ömhet eller dominans, en kompis eller ett knull.

Har du någonsin förälskat dig i en kk/har du lätt för att få känslor för killarna du träffar?

Jag var förälskad i min allra första kk, men det var en sk tonårsförälskelse, så harmlöst egentligen. Utöver honom så har jag bara förälskat mig i en, men han blev jag ju också tillsammans med efter ett tag. Annars är det mer så kallade bekräftelseskänslor som kan dyka upp, och så klart dom där endorfinkänslorna man kan få för en kille dagarna efter att man haft riktigt bra sex med honom. Men det är känslor jag inte behöver vara orolig över.

Hur tror du att killarna du träffar ser på dig?

Jag tror att dom tycker jag är en rätt så härlig tjej, annars skulle dom ju inte vilja fortsätta att träffa mig. Kanske lite väl burdus eller svinig emellanåt - Pojkflicka som jag i grunden är. Sen kan jag ju bara hoppas att även dom tycker att sexet vi har är bra och att jag inte gör något som får dom att ogilla mig. Då är det ju svårare med ONS’s, där får man inte veta vad dom tycker. Killarna som jag inte har sex med, alltså mina vanliga vänner, bekanta och främlingarna på krogen, dom brukar tycka att jag är en rätt så cool brud med utstrålning. Eller som Dansken en gång sa, när man ser mig så vet man att där utlovas ett intressant knull.


Sex

Är det du eller killarna som tar första steget?

Jag önskar att det vore jag som oftast tog dom första stegen, i alla fall dom stora första stegen. Subtil som jag ibland kan vara så blir det ju att jag väljer killen innan han valt mig, och att vi möts halvvägs. Andra gånger är det en kille som väljer mig först och låter mig veta det, och så finns det ju såklart tillfällena när jag mer eller mindre ser en kille och säger ”Pax för dig!” till honom. Men om man ska se det statistiskt sett, så tar jag väl första stegen i 49% utav fallen.

Vad är din favoritställning?

Återigen, det beror på humöret. Men om jag fick välja tre stycken för olika humör. När jag vill ha myssex, då är ju missionären faktiskt en vinnare. Kyssar och myyyys. När jag är full eller bara allmänt sugen på att bli tagen, då är det bakifrån, gärna varianten när man ligger på magen istället för att stå på alla fyra. Djup penetrering och lättare för motjuck. Och den sista är ju för dom giriga stunderna, 69:an! Need I say more?

- I som hoppas att svaren var tillfredsställande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0