Let's make some Noize

Fortfarande sommar, en kväll i Malmö. Bio med Lantlollan, sen mötte vi upp med Karamellen på Möllan för kebab, och till sist L'Angelo med glada vänner. Som vanligt blev där öl och cider. Och såklart att titta på servitörerna. För det finns väl ingen som inte gillar svartklädda män. Killarna som satt inne på grannserveringen, dom både bjöd oss på dricka över staketet och försökte att locka över oss till deras sida. Men varför lämna platsen där gräset faktiskt var grönare, och smakade bättre. Planen var Deep, även om Vodka tyckte att vi skulle styra mot svartklubb. Men när puben stängde så vandrade vi ner till det älskade lilla rockstället. Fast i kön, ja då ändrades våra planer ändå, och vi hamnade i en taxi på väg till svartklubben Noize. Där skulle vi möta en gemensam vän som vid våran ankomst var mer än partyglad. I soffan fann jag ett riktigt ögongodis, mer eller mindre modellsnygg med breda axlar och rufsigt stylad frisyr. Det bjöds in på efterfest och visst var man sugen. Men ibland är suget inte orsak nog, och jag dansade vidare med min Lantlolla. Morgonen kom och vi gick lulliga igenom kvarteren och hem till Vodka. Där mötte vi hans lillebror som även han dragit med en tös hem, Lantlollan vinkades av och sovrummet intogs. Fyllesex är alltid underhållande sex, och denna gången var det ju inget undantag. Speciellt när han lite bryskt fick för sig att putta mig fram mot sänggaveln samtidigt som jag själv rörde mig framåt, så en launchning rakt in i sänggaveln var oundkomlig. Asgarv uppstod samtidigt som sexandet fortsattes. Helt klart ett annorlunda sex att minnas, som C även påminner mig och Vodka om varje gång hon får tillfället.

- En sommarsaknande I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0