Compact living

Lantlollan har nu begett sig uppåt landet för att spendera vintersäsongen i snöturismens dalar. Där ska hon få lära sig hur man bor ihop med festglada människor, dricker mer alkohol än vad man egentligen klarar av och ha ljudlöst sex i våningssängar. Det där med ljudlöst sex är faktiskt rätt enkelt när man har en kudde
(eller axel) att bita i, men dom där gungande rörelserna som uppstår under aktens gång, dom är lite svårare att undvika. Och nej, det är inget jag lyckats att bemästra ännu. Men min träning mot målet, den har ju varit rätt så ihärdig emellanåt.

Första gången jag bekantade mig med det hela, det var en vårhelg i Säffle, omringad utav idrottsmän. Karamellen och jag hade åkt dit för just dessa män, som vi kände sedan tidigare. Hon var nybliven singel, och jag, ja jag var mellan killar så att säga. Bland dom hundratals männen fanns det en som stod ut i mina ögon. En mörkhårig kille i tjugoårsåldern med ett okynnigt leende och blicken i ögat. Han kom att bli Stockholmaren för mig, och efter två dagar med matcher och practical jokes på läktaren så bjöd han in mig på fest vid deras stugor. Inte var jag sen med att tacka ja, och Karamellen skulle också med. I stugbyn fanns ju även hennes ex, som hon inte kunde hålla händerna borta från. Kvällen kom och vi hamnade vid en sjö, där åts grillat, dracks och det snackades. Så drog Stockholmaren iväg mig från gruppen och ner mot vattnet, skogen. Romantiskt var det faktiskt, att gå längs med skogsstigar, prata om det som föll naturligt, kyssas då och då, för att sen fortsätta att gå. Det blev inte mer än så i skogen, och vi närmade oss sakta stugorna igen. Dom andra hade gått inomhus och vi letade upp dom, snackade, skrattade och drack igen. Snart var det dags att sova, finalspelet väntade. Men hans säng var inte till för att sova i den natten. Tanken på att killen i underslafen eller dom i sängen sidan om kunde vakna vilken minut som helst var upphetsande. Njutningen var stor men ljuden fick ju inte lämna läpparna. Så istället blev våra andetag kortare och kortade tills att dom nästan bara var kippningar efter luft och han föll över mig av utmattning och tillfredställdhet. Det pustades ut, han hyllade mina muntekniker, nya idéer koms på. Till slut föll jag i sömn, med hans huvud vilandes på mitt bröst medan han lyssnade på mina hjärtslag.

- I med en förkärlek för dessa stunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0