Snickaren

I takt med tystnadens veckor har jag uppvaktats av en trevlig herre med en bilangual färdighet som fått varje hår på min kropp att resa sig utav exaltering. För vem tycker inte att spanska är sexigt? För att vara ärlig så har uppvaktandet hållt på sedan en kväll på puben i somras, men bristen på nyfikenhet från min sida gjorde att han inte plockades fram förrän nu. Så med det nya året skulle det komma ännu en ny herre, Snickaren.

Under ett möte med min nya chef och medan jag otaliga gånger fick avvisa hans sexuella närmanden, bestämde jag mig för att ge Snickaren en chans. Jag har ju aldrig kunnat neka mitt eviga intresse för badboys, och han är i synnerhet en sådan. Så jag tog mig hem till honom, för en liten sängfösare i form av öl och Kim Larsen. Men för att vara en gammal inmate så var hans balls inte helt närvarande förrän öl nr 5 eller 6 kommit igång. Det sexades loss, men inget hett och svettigt som jag kände att jag behövde. Utan kläder på, avridning och stön. Man kan väl kalla det ett vänskapligt knull. Som upprepades ett par gånger, för tja, har man kommit dit så har man. Mannen med den skrytsamma munnen föll på sina egna ord, och när mina behandlingar av honom var inget mindre än felfria så kunde jag inte riktigt ge honom samma credit. Men vi ska väl också finna de män som passar bättre som pubsällskap än sexrienterare. Och inse att danska män inte är att föredra framför svenska, iallafall inte när dom öppnar munnen sin under sexet. För det finns inte en chans att någon blir varken kåtare eller våtare utav ord såsom pik, skede och varm. 

- Eran trofasta skribent, trots längre uppehåll, I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0