:)

Fan, stoppa pressarna, C är inte singel nå mer!

Det är ju ett tag sen jag skrev här sist, ärligt talat har det inte hänt såå mycket, haha.
Vi kan ju börja vars vi slutade med väldigt avtändande svettdroppar i min mun, jag skickade som sagt ut vakten, snabbare än snabbast möjligt, från min lägenhet och trodde jag kunde förtränga minnet av sexet, så fel jag hade! Min svettiga vakt började höra av sig väldigt ofta och ville väldigt gärna träffa mig, han tyckte till o med att han kunde köra från malmö och till mig, vilket tar 45 min med bil, män är knasiga.. Det värsta av allt var ändå att han verkligen inte förstod mina fina försök att tacka nej och att försöka få honom att inse att vi aldrig kommer ha sex igen. Det är ju en del svårare att avvisa honom när man jobbar på samma ställe, hade vi inte jobbat på samma ställe hade jag kunnat nobba honom på ett härligt elakt sätt.. Nåja, efter snart 5 månader har han nog fattat vinken.

Så tillbaka till min tönt som kom med rosor, vi träffades efter ett tag igen, jag menar han var ju snygg och jag var ju tvungen att se hur han var i sängen. Vi kan kalla honom Mr. B. Det hela började bra, heta kyssar och smekningar som fick hela kroppen att rysa, riktigt bra förspel med andra ord! Men sen när vi kom till själva sexet, boooring! Som fan! Jag kom på mig själv med att säga samma sak som I brukar säga till sina killar ibland; Går det bra för dig? Jag fattar inte att jag inte skrämt bort killen. Vi varken träffades eller hördes på 3 veckor, sen fick jag ett sms där han frågade när han fick träffa mig igen. Vid den tiden var jag i Hultsfred hos Dutten och hade sällskap av ett riktigt gott vin. Jag fick då den brilljanta idéen om hur jag skulle kunna spara lite pengar till resan till USA i höst. Jo, eftersom Mr. B är tät, snygg och en sån förhållande kille så kunde jag ju utnyttja det, bli tillsammans med honom och få honom att flytta in hos mig. Så jag satte min plan i verket och bestämmde att vi skulle träffas dagen efter, vi träffades och hade sjukt bra sex. Vi träffades även dagen efter, och dagen efter det och sexet blev bara bättre dag för dag. Ni kan ju gissa vad som hände. Min plan gick totalt i stöpet. Det värsta hände, jag blev kär. Jag är kär. Har aldrig kännt sån attraktion eller saknad för någon, han är helt underbar, det är så skönt med en kille som är sig själv helt och hållet. Han jobbar väldigt mycket, precis som jag, och det passar mig perfekt!
Jag ska även berätta om när vi blev tillsammans officiellt, jag tog fan första steget. Jag började med att sätta i mig en hel flaska vin innan jag vågade fråga vars vi var på väg. Han sa, tror jag, att han ville samma sak som mig, jag blev inte nöjd med det svaret och tog lite mer vin och frågade då om han var min pojkvän, äntligen fick jag ett bra svar och det var att han var mer än gärna var min pojkvän. Så nu är C upptagen och det känns förvånadsvärt bra.

- En C som försöker planera in en tripp till sin saknade I <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0