The return of the Irish

Två månader senare och Snickaren är ett minne blott. Vi kan inte hålla på med män som faller för den glorifierade bilden av oss som myntats ute i nattlivet. Så efter att snällt ha förklarat för honom att känslorna inte var besvarade, valde han att bryta kontakten, och därmed även kontraktet om att han skulle renovera mitt badrum. Stackars man, fast mest synd är det nog om mig - jag måste ju hitta en ny hantverkare att sno runt mitt lillfinger för en månad eller två. Fast fram till dess så kör jag med favoriter i repris, eller nästan. Irländaren kom spontant förbi för öl och utgång. Men efter några burkar så var inte utgång målet, utan istället kunde vi inte komma snabbt nog in i sovrummet och få av oss kläderna. Dom där kyssarna var som jag mindes, men tyvärr insåg jag att även sexet var det. Okalibrerat är nog ordet som kan beskriva det bäst. Att vakna upp dagen efter och se blåmärkena över hela kroppen var en intressant syn, fast den underhöll nog ändå mina kollegor mer.
 
- I som aldrig lär sig att en favorit i repris kräver att första gången faktiskt var en favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0