När hårt visst kan bli för hårt

Jag satt i Nyhavn med min nya vapendragare, Noé. Vi drack öl, åt skaldjurstappas och glömde för en stund bort vardagen som väntade efter att långhelgen tagit slut. Jag var bjuden på en fest uppe i F-borg, men även om mannen som gett mig min inbjudan lockade extremt, så var festens låga genomsnittsålder en avtändare. Så istället skulle det bara bli att njuta av solen och spana in snygga danskar. Dock ändrades planerna när Hockeyspelaren bjöd in oss på öl hemma hos honom. Löftet om snygga killar tackade vi inte nej till, och snart var vi framme i hans lägenhet. Fast dom där snyggingarna, dom måste ha gömt sig. Och när ögongodis inte kan erbjudas, då blir alkoholen prio ett. Snart var vi fulla och upptäckte att vi druckit upp all hans öl. Vi fick helt enkelt öppna upp vodkan och blanda loss med redbull. Medan det dansades till Faith fick jag nya sms från den andra festen, och begäret att ta mig dit började växa sig större och större.

Jag hade festat med dom för två veckor sen, och då tillsammans med C. Vi hade lurat i killarna att vi var tillsammans och dom stackarna trodde på oss. Den ena och enda jämngamla med mig var en herre jag mer än gärna nafsat i örsnibben och viskat snuskiga saker i örat på. Gammal kampsportare med mer än en mästerskapsseger i bagaget. Men en full I betyder även en envis I, och jag var stenhård i min beslutning om att inte göra något med honom. Något som jag sedan ångrade efter första jointen tagits fram och han däckade i soffan. Det var denna man som nu övertalade mig att komma upp till Hilleröd.

Det blev en snabb resa hem till lägenheten där det skulle hämtas täcke, säng och dricka. En liten påse med goodies fick också följa med. En kvart senare satt jag i en taxi och hade större problem än vanligt när det kom till att hålla mig vaken och icke illamående. Väl framme blev jag mottagen av min kollega som var kvällens värd, och snart satt jag i soffan pratande med den söta och halvt läspande dansken som lockat dit mig. Båda visste vad som skulle hända och det var helt klart onödigt att dra ut på det, så hånglet började. Dock var sovrummet upptaget och vi fick vänta. Men vi hade inga problem med att underhålla oss. Två timmar senare var en madrass på golvet vår, och det hela brakade loss. Tempot var högt, hanteringen brutal och njutningen komplett. Men vi var inte ensamma hela tiden, då och då kom en snacksalig gäst in för att prata lite med oss medan vi var igång. Det är det som kallas simultanförmåga! Ett maraton, med små sovpauser, hela natten. När morgonen kommit blev jag återigen väckt av en kåt sängkamrat, och utan att bry oss om vem som kunde vara vaken och höra eller se lät vi ge oss hän till varandras kroppar. Min var väldigt öm kan det minst sagt sägas, och tillslut var jag tvungen att tacka nej till fler omgångar.

En hel dag i solen tillsammans med dem resterande gästerna, sen blev det att åka hem till Köpenhamn och lägenheten med sin väldigt sköna säng. Dock blev hemkomsten inte så kul man man hoppats, trots sötsliskig dricka och flottig mat, nej jag hade blivit sjuk efter nattens bravader, och vem visste att man kunde behöva gå till läkaren efter väldigt hårdhänt petting. Och hur berättar man det för mamsen?

- I som nu sitter med en penicillinkur och får vänta en vecka innan benen kommer i vädret igen


Kommentarer
Postat av: Tor

Såg på en tråd att du känner asbjörn och de? kan du länka hemsidan är intresserad av kursen

MVH

2012-02-17 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0